Kilafoorumi - ajatus lentää.
09.09.10 - klo:11:53 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toinen identiteetti, harrastukseni - Keräily!  (Luettu 2919 kertaa)
Lampi
Lapanen
*

Minä Viipurissa 27.5.2006

« : 15.11.06 - klo:13:49 »

Morjens kaikki!

Olen uusi tässä foorumissa ja KILAssa muutenkin. Aloitin juuri UPL-kurssin 4/2006:) Malmilla.

Mietittyäni aika paljon päätin kuitenkin laitta tätä tänne, eli:

Olen aika reilut 7 v keräillyt militariaa meidän viime sodistamme, enimmäkseen kunniamerkkejä, rähinäremmimerkkejä ja univormuja. Kirjallisuutta mulla on yllin kyllin. Olen myös 2 veteraaniliiton jäsen ja historia on aina muutenkin ollut lähellä sydäntä. Vuosi sitten päätin erikoistua lentäjämerkkeihin. Voi olla että kysymykseni on suunnattu ihan väärälle kohderyhmälle mutta kysymykseni on - jos tiedätte jonkun paikan josta nämä merkit saisi vähän halvemmalla? Olen käynyt huutokaupoissa tuloksetta, opiskelijalompakkoni ei ole aina niin paksu kuin saisi olla ja on inhottavaa olla huutokaupoissa ja nähdä miten joku amerikkalainen ostaa asioita hullun lailla ja vie niitä sinne myytäväksi eteenpäin. Näin tapahtui esim. yhden sodanaikaisen pilottin merkkien kanssa viime keväällä.

Nytkin täytyy satsata enemmän rahaa opiskeluun ja lentämiseen. Jos esim. tiedätte jonkun jolla on merkkejä eikä välitä niistä?!

Otan mielelläni vastaan lahjoituksia, ja olisin tosi kiitollinen niistä.

TULEVAISUUDESSA MINULLA ONAIKOMUS PERUSTAA OMAN PERINTÖHUONEEN JOKA PÄÄOSIN KOOSTUU LENTÄJÄMERKEISTÄ, ESIKUVANA ON UTIN PERINNEHUONE (Er.P.4, LeR.2,3.)

Merkit jotka kiinnostaa on:

Ohjaajamerkki (SLM, tähtstäjälle)

Messerschmittlentäjän rähinäremmimerkki

TLeLv 6   rähinäremmimerkki
TLeLv 12 rähinäremmimerkki
TLeLv 14 rähinäremmimerkki
TLeLv 16 rähinäremmimerkki

HLeLv 24 rähinäremmimerkki
HLeLv 26 rähinäremmimerkki
HLeLv 28 rähinäremmimerkki
HLeLv 30 rähinäremmimerkki
HLeLv 32 rähinäremmimerkki
HLeLv 34 rähinäremmimerkki

PLeLv 42        "
PLeLv 44        "
PLeLv 46        "
PLeLv 48        "

Ilmv.RUK kurssimerkit
1 - 13

/Dokumenttejä/
« Viimeksi muokattu: 29.11.06 - klo:13:03 kirjoittanut Lampi » tallennettu

//Joel S.
KILA tj
Aktiivijäsen
Lapanen
**

« Vastaus #1 : 15.11.06 - klo:22:37 »

Tervehdys

Mukava kuulla harrasteestasi. Enpä ole aiemmin aiheeseen törmännyt. Minusta ei taida olla kovinkaan paljon hyötyä Sinulle muuten kun ehkä vähän itsekin tiedustelemalla tutuilta. Katsotaan.

Pieni hakuammuntavinkki.  Voisit soitella edesmennen lentäjä-ässä Ilmari "Illu" Juutilainen pojalle Santtu Juutilaiselle 050-3547506. Sano terveisiä.  Hän pitää konettaan KILAn koneiden vieressä. Eihän yrittänyttä laiteta muuten kuin useinmiten Hymyilee

t Ville  Pyörittää silmiään
tallennettu
Lampi
Lapanen
*

Minä Viipurissa 27.5.2006

« Vastaus #2 : 16.11.06 - klo:11:02 »

Morjens!

Vau! Olisi kivaa jutella hänen kanssaan! Täytyy soittaa joku päivä. Tietysti menisin katsomaan vain JOS SAISIN?! Se olisi suuri kunnia, semmoisesta voi vain haaveilla keräilijänä. Se olisi tietysti parasta jos merkit säilyisi perheellä.

Mutta minulle olisi mahtavaa jos saisin mennä katsomaan  Illun kaikki merkit!!

Kiitos kontaktista!
tallennettu

//Joel S.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2006, Lewis Media Validi XHTML 1.0! Validi CSS!